http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Saturday 28 December 2013

Nasi Dagang Sedap

Assalamualaikum...Salam Sejahtera...Uuiiittttt!!..sarapan apa kita pagi ni..?  hehehe..hari ini tuan blog happy sangat,sebab sarapan pagi tuan blog sangat menyelerakan..hohoho (gelak macam santa sambil tepok-tepok perut buncit ini..-___- )....Macam semua tahu, nasi dagang ini makanan pantai timur..Tapi "Nasi Dagang" yang sebenar pakai ikan tongkol, ( orang pantai timur panggil ikan 'aye' or ikan 'kayu' ). Oleh sebab aku tak boleh makan ikan tongkol, mak aku dengan baik hati (Sob Sob sob..touching...:P ) telah buat lain kat aku, pakai ayam..sedap la jugak..tapi aku rase sedap lagi ikan tongkol..huhu...~__________________~

 Wah..walaupon dah kenyang..tetap rasa nak makan lagi...^_^


 aku suka makan nasi dagang ulam timun comel ini..dan cili api..sebenarnya timun dan cili yang aku makan tadi, bukan lah ciput 2..Untuk sesi fotografi harus la sopan sikit..EeRrrrr -_-


 @_@


 geng origami pon nak join bergambar sekali..T_T


Eh!...tetibe je ada putu piring?? ni aku makan kat Office semalam..dak Office aku sangat baik hati belanja...terima kasih Bidin..(perlu mention nama agar dibelanja lagi..-____- )

okey korang, sekian N3 kali ini...jumpa next N3 ye..
~ Bye~

No comments:

Post a Comment

Post a Comment