http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Saturday 24 May 2014

3D Origami Owl

Assalamulaikum....hai korang...jumpa lagi harini tetiba rajin pulak ber3D Origami...kali ni nak tepek 3d origami burung hantu...pink kan burung hantu kita...comel sangat burung hantu kita..hahaha..pakai tie dan cermin mata...gojes sangat...hahaha..okeylah jom layan gambarzzz..

Macam biasa..potong dan lipat kertas..warna, ikut suka-suka hati korang..sila lipat banyak-banyak..

Mula-mula kita buat badab burung..
 
 Begini rupa bentuk bawah badan burung gojes hantu comel

 Sila tiru seperti gambar diatas

 Tiru,,ikut..teruskan meniru..teruskan mengikut..sambil menyanyi riang...hahaha

 teruskan

Opssss..pasal tetiba dah siap nih????harap korang korang tak kecam aku...harap korang tak kata aku kedekut ilmu..serius aku lupa ambil gambar..sedang aku syok2 mencantum..sambil menyanyi riang (part nyanyi ni aku tipu..)..aku lupa nak ambil gambar..bila dah siap, nak bukak semula..alangkah malasnye rasa hati ini....dalam keadaan terpaksa..aku teruskan dengan mode silent..harap gambar-gambar yang aku ambil dapat membantu....

 Tetiba macam garang je muka burung hantu nih...takut gegirl..:P

 Dekat sikit

Kalu korang perasan part muka tu kena terbalikkan..harap gambar ini dapat membantu bagi yang berminat..

Dari depan..sila abaikan kesan2 gam yang mencacatkan ....gam yang aku pakai tak best...aku saran kan pakai gam UHU..

Dari atas..
 
 Posisi kuak lentang...


Okey korang,bagi yang berminat..harap dapat membantu ye..sorry sangat atas kekurangan dan kesilapan yang tak disengajakan..Kita jumpa next n3 okey..

~SELAMAT MENCUBA~
(^_^)y

No comments:

Post a Comment

Post a Comment