http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Monday 3 February 2014

Amigurumi

Assamualaikum...berjumpa lagi..kali ini tuan velog tak share pasal makanan or 3D origami...N3 kali ini rasa macam nak letak warna warni kebendaan ni..'amigurumi'..sebenarnya aku masih tak berapa pandai nak buat amigurumi,setakat syok-syok sendiri okeylah..hahaha..walaupun amigurumi aku memang tak 'cantik menarik  tertarik kau memang debommm'..tak pedulik!!nak letak jugak..okeylah jom layan gambrazz..

hajat hati mahu jadikan kebendaan ini keychain..


Masa buat ni, aku masih dalam keadaan tak berpuas hati dengan rupa bentuk..rasa huduh sangat..huhu
rasa tak puas hati, makin menebal bila kritikan para pengadil dalam rumah semuanya mengeji, menghina, mengutuk hasil tangan aku..bukan sikit-sikit hinaan dorang...terduduk-duduk aku kena kritik..hahah


Yang ni..menepati citarasa tuan belog..tanya para pengadil..rata-rata dorang suka..Terus guling-guling happy...hahaha


Eerrrrrrrr ...


 (^_^)y


Okeylah korang..ni je n3 kali ni..kita jumpa next n3..dengan warna warni yang lain...
(^_^)y

No comments:

Post a Comment

Post a Comment