http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Sunday 1 June 2014

3D Origami FlowerChild

Assalamualaikum....hai korang..berjumpa lagi, hari ini tuan belog just nak tepek n3 pasal 3d origami flowerchild. Kisah kejadian kebendaan comel ini apabila aku keluar 'dating' dengan Mr.Google...Banyak tempat Mr.Google bawak aku jalan-jalan..sedang tengah seronok jalan-jalan..aku terserempak dengan satu website ini...website itu sudah pastilah pasal 3d origami..hehehe..pertama kali terpandang terus hati  tuan belog cair...shomel nya kebendaan ini..hati terus meronta-ronta ingin memilikinya..jadi terus aku tinggalkan Mr.Google, dan gigih memotong dan melipat kertas..Bagi yang berminat, sorry tak dapat share tutorial kebendaan, aku lupalah....:P..korang boleh ikut step 3dorigami yang lain coz step sama sahaja juz main-main colour dan buat kelopak bunga tersebut..Okey jom layan gambor...

 ^_^

 comel kan saya???

 (^_^)y

 Dari tepi...

Okey korang sampai sini sahaja n3 kali ini...kita jumpa next n3 dengan kecintaan yang lain....hahaha...


(@_@) ~~~ bye


No comments:

Post a Comment

Post a Comment