http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Friday 13 June 2014

Felt Craft~~lagi

Assalamualaikum...Salam Sejahtera...hai hoi hui....haha..rasanya lama jugak aku tak update n3..kalu nak tahu, sebab inilah mengundang kesibukan tuan belog...Ohoiiiii..sekarang ini aku jumpa kecintaan baru..Tapi kecintaan terhadap 3D Origami tetap menjadi pujaan hati..(-____________________-)*..Best jugak buat felt craft ni..banyak benda-benda cantik lagi comel boleh buat dengan felt ni...kalu aku keluar date dengan mr Google, juling-juling mata tengok felt craft ni..Hebat sungguh otak manusia nih..macam-macam dorang boleh buat dengan hanya sekeping kain..Lagi hebat kalu omputih, gilos dorang nih kreatif tahap gaban..Sangat kagum tengok kesenian dorang...(clap clap clap...^_^ )..Setiap kali google, macam-macam benda pelik lagi cantik lagi comel aku tengok seni felt ni..rasa nak tarik-tarik rambut orang bila hati ni melompat-lompat nak buat jugak..:P..Sebagai permulaan untuk berjinak-jinak dengan felt craft ni aku belajar buat yang senang-senang je..(ayat 'berjinak-jinak'..rasa macam main ngan rimau plop..hahah)..Okeh, jom layan kecintaan baru warna warni ini..

p/s - sila abaikan ketidakcomelan kejadian seni ini..'saya budak baru belajar'
Mulut-mulut di rumah, komen benda hijau ungu itu seperti  kepala naga..WOi!!!!!!aku buat gula-gula hokey..kecik hati kite..:P

(^_^)y 

Nah........macam-macam ada..masih banyak perlu di baiki..aku plan nak jual lah segala hasil tangan aku..3D origami, keychain dan sewaktu dengannya...mak aku dah bising simpan banyak-banyak benda ni..menyemak katenya..lagi sekali tuan belog kecik hati..hahaha..Nanti aku jual korang sudi-sudilah beli yek...hihi...Okeylah,sampai sini sahaja n3 kali ini....jumpa next n3 okey..

(^_^)y



No comments:

Post a Comment

Post a Comment