http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Wednesday 4 June 2014

Felt Craft KeyChain~kecintaan baru

Assalamualaikum...hai hoi huiiiii..berjumpa lagi kita ye....untuk makluman korang-korang semua..tuan belog sudah jumpa satu kecintaan baru..felt craft...Kisahnya, apabila aku menerima pengaruh yang hebat daripada adik kesayangan..hahaha...Asalnya adik aku selalu ngat merengek-rengek ajak carik kain felt..nak buat keychain katanya..Disebabkan kerap sangat tipah tertipu aka terpedaya dengan hangat-hangat najis ayam adik sendiri..aku buat bodoh je permintaan dia..sebabnya dah kerap sangat aku kena prekkkkk dengan dia..Dulu mula-mula minat mengait..menggelupur lah kita, bawak carik benang kait..sekali hamek tak hengat okey..last-last tersadai..hilang dia mengait, aku pulak yang gila-gila ayam mengait..next....dia minat manik-manik..terduduk-duduk mak aku kena ketuk beli manik..habis jahanam baju aku dia test power jahit manik..Naseb lah adik sendirik, rasa nak bagi penampar buaya jek..Sekarang ni minat felt craft pulak..Tapi kali ini aku tak marah sebab pakai modal dia, so senyum-senyum je tumpang sekaki..So, sekarang ni aku giat belajar buat kecintaan ini, ingat senang...susah jugak weh..Disebabkan ini adalah kecintaan baru, jadi balik kerja, ketar-ketar kepala aku wat keychain okey..;P


 Tarraaaaaa...inilah hasilnya..ye!!paham tak cantik..saya budak baru belajar..


(^_^)y


No comments:

Post a Comment

Post a Comment