http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Sunday 17 November 2013

3D Origami Coca Cola


Salam korang..Harini aku nak share ngan korang kecintaanku lagi...Korang tahu dua hari aku guling-guling cm tenggiling..lompat bintang..sebab aku tak ada idea nak wat origami pe (psssssttttt aku xwat aksi gitu..gler kau psiko..hahaha)..Benda alah ni tercipta bila tekak aku tetibe teringin nak minum coke..Sebaik sahaja coke telah berjaya ku beli dan berada di tanganku (ko dah kenapa?? demam??sepak hidung kang)..tetibe..Zzaaasss!!! menyelinap..berdesup..terus idea datang nak wat 3d origami coca cola...okeh, meh tengok!!

Mula nya aku hanya melipat n potong kertas tanpa arah tujuan..( hahaha..menci akak dengar..)

Balik rumah sambung melipat...idea masih tak kunjung tiba..kite makin tensi...-____-

Ketensionan semakin memeuncak...Ohoiiiiii, seru-seru idea still tak datang2, rase cam nak tarik-tarik rambut orang jek (hah!!! teruk ngat sakit kau ni..haha)...Bila tak dapat tarik rambut orang, terus kite majuk..g dapur wat kopi..tensen sgt idea tak nak datang..(kau da kenapa??bajet cm penulis novel lak???)..

Dalam ngah minum kopi..tetibe tekak nak minum coke..Hoi!!! ko nak maut ke ape...Okey aku turutkan kate hati g beli coke..n tetibe, zzaaassss berdesup!menyelinap idea nk wat coca cola datang..Hahaha...kite rase hepi sgt, menangis-nangis kite lipat kertas (sah  psiko...^_^ )

Bila matlamat dah ade, maka usaha untuk capai matlamat dijalankan..gelojoh jek tangan nak siapkan produk..hahaha..Tapi sikap gelojoh aku menyebabkan kesilapan..So..bukak semula..n buat balik..

Dah siap gni nak bukak semula mmg lah malas..

Tarraaaaa...Dah hampir siap...sory la,tangan aku tak pandai sgt nak tiru sejibik-sejibik cm tulisan coca cola tuh..

Sama tapi tak begitu serupa....-________________-

Akhirnye...matlamat dah tercapai..HaHahaaaaaa....

Okey kawan-kawan..ni je la N3 aku kali ini..Sebelom Tu, nah jamu mate dengan kek..Kek hari Ibu yang aku buat khas untuk mak (tahun lepas ~__~)..suka sngt warna warni...Sampai mak kite pon tak lalu nak makan..warna warni nau katenye..( kecik hati kite mak....hahaha..)

babai....^_^





No comments:

Post a Comment

Post a Comment