http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Tuesday 26 November 2013

Bukan 3D Origami


OoHoiiiiiii....senyumla-senyumla ahai cek mek molek..yihaaa..(errrrrr..serius kau mintak lempang kan..)..hai korang kalu memanjang share N3 origami bosan jgk kan..N3 yang ni aku nak jemput korang jamu mata tgok kecintaan lain aku..Kecintaan terhadap keindahan warna..(haishh..menci..). Kesahnye sebelom aku gila-gila ayam buat 3D origami ni..aku suka sangat buat makanan yang menjana pertumbuhan lemak..hahaha..Okey jom jamu mata..
 Kek Puding Karamel..terlalu banyak kali aku try buat kek ni..aku belaja dri blog Masam Manis..sgt bagus kak Azlita ni..eklas sgt mengajar..TQ..


Sebab sedap..wat lagi..^_^



Dan....lagi....



 Apam dot-dot..



Kek pelangi..



Red Velvet



Ape name eh..tak ingat..sebab aku xsuka cheese..(i orang kampung hokey) ^_^



Kek Puding Karamel Berbuah-buah-buahan...hahaha



Kek....EErrrrr..aku xingat..



eh eh eh..Angerri bird...-_________________________-



Japanese Cotton CheeseCake..



Letak topping ckit...n bagi kepada jiran tentangga..hahaha..



Rainbow Cake..Rase nye aku belajar n amek resipi dari blog Masam Manis..Akak 2 buat sgt la cantik..tetapi aku..-________- (nanges teresak-esak tgk)




Hahaha...sila jangan gelak..(ni 1st time wat kek yang main-main ngan krim..susah weh..)..Tengok kek ni..tetibe kesian kt diri sendiri..mengigil-gigil kau tulisan..hahaaha..



HAaaaaa...tu dia..ni la 1st Kek Puding Karamel yang aku buat..




Ni Kek Lapis Masam Manis..



Haa...ni kek besday Ayah aku..Aku pon tak paham kenapa la g buat kaler pink..hahaha..



Lagi..Kek Lapis Masam Manis



Okey korang sampai  sini je okey..nati free kite boh gambar makanan  banyak-banyak..kerajinan meletak gambar makanan sampai takat ni je untuk hari ini..heheheh..Jumpa lagi korang...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment