http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Tuesday 26 November 2013

3D origami Loopy ~~Pororo The Little Penguin~~


Assalamualaikum...Salam Sejahtera..^_^
N3 harini mengesahkan kelahiran kwn  si Pororo..sian die main lari-lari sorang-sorang sekor-sekor..Disebabkan terlalu mengasihani pororo, aku pon buat la kwn die..melihat aku sedang bertungkus-lumus buatkan kwn die, Pororo pon melompat-lompat bintang, guling-guling mcm tenggiling, dan menari-nari agogo kerana terlalu hepi..Serabut sgt dengar pororo memekak..aku pon sound die..Pororo!!duk diam2 sembelih kang(hahaha..sume 2 aku tipu..)..Okey la korang cm xlarat jek nak menipu..~_~..jom tengok..

Mula-mula kena la lipat kertas dulu..Ohoiiiii..banyak nye nk lipat..


Okey..siap sudah kepala n badan...next..kite buat la sifat-sifat die..


TaRraaaaa...terus menyeringai kau..hahaha..


Hai sume...kite kawan Pororo..name kite Loopy..comel tak kite..putih kan gigi kite...


 Pororo sgt la hepi dpt kawan baru..Loopy sgt la periang orangnye haiwan nye..menyengih jek keje die..


yippiii..yippii..yippiii...sgt seronok 2 ekor haiwan ni berlari-lari...berkejaran..bermain-main...tup2x nampak dorang main kt mesin jahit ni..terus kite jerit..'pororo..loopy..turun jahit kang baru tahu..'..Dah dapat geng makin menjadi-jadi ketegaq pororo ni..sikit pon die xheran..tensi aku..(perlu utk aku mention disini..yg aku tipu..hahaha)  ~_______________~



Okey la ni jek N3 kali ni...kite jumpa next N3..Assalamualaikum..salam sejahtera..kepada anda semua moga bahagia..Dihari yang indah lagi mulia..Dipertemuan ini jalinkan kasih mesra..~~lalalalla~~ ^_^

No comments:

Post a Comment

Post a Comment