http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Thursday 14 November 2013

Amigurumi

Assalamualaikum...hai korang..."AMIGURUMI"...mesti ade yang tahu ape amigurumi ni..kalu orang yang familiar ngan seni crochet ni mesti tau apakah benda nya amigurumi ni. Bagi yang tak tahu..meh aku share  sikit pasal amigurumi ni..Amigurumi ni salah satu kesenian crochet (seni mengait benang dari Jepun), yang lebih kepada benda yang kiut miut ni..senang citer kait benang untuk wat benda2 yang simple2 n comel..Kalu la ade kawan-kawan yang lagi arif dlm seni ni ley la share details lagi (sy budak baru belajar ^_^)..Selain origami, amigurumi adalah kecintaan aku jugak..aku suka benda yang warna-warni n seni cmni..
Okey korang dah paham ckit kan pasal amigurumi ni..Nak paham lagi???? Meh aku tunjuk...


 Ni amigurumi apple..jangan ejek ketidakcomelan die..aku baru blaja time ni..~_____~


 Pear..ye aku tau xcomel..pssttt aku baru blaja..ampunkan kekurangan aku..


 YEee...xcomel jugak..blaja lagi...-_____- *itu oren*


 Itu lemon..perlu utk aku mention satu2..hahaha..nt korang guling2 pikir benda apakah itu?? :P


Dah kumpul gni still xmacam buah..0oohooiiiiiiiii amat la susah amigurumi ni..Bintang2 mate aku mengira...
Walaubagaimanapun,(hamek kau skema..-___-) demi kecintaanku..aku gagahkan jugak mengira, mengait, & menyabarkan hati....Biasala kan benda baru blaja memag la susah..lagi2 xberguru..blaja ngan pakcik 'GOOGLE' je..~_~..Bila beberapa hari belajar buat buah cinonet..aku memberanikan diri buat besar ckit..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

 Taraaaaaa..^_^..dah rupa buah pon..hehehe..puas hati kite...ade manggis lagi...;P


 Ni lah amigurumi buah2an..Actually aku tak pandai lagi wat ni..tak pe,kite blaja lagi..


Wah..hati terus munga-munga tengok keindahan warna warni ni...Himpunan benang2 kecintaanku..Okey korang next N3 ade banyak lagi warna warni....
^_^




No comments:

Post a Comment

Post a Comment