http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Wednesday 13 November 2013

Nenas Tiruan

Salam korang...'Nenas Tiruan'..kontroversi sgt tajuk...nyampah!!(wat gaya sudin 'Pendekar Bujang Lapok'..-__- )..Harini aku nak menayang (duduk silang kaki..bersiul-siul..sambil angkat2 kening....FooofUUUFooo) origami nenas..Dulu aku penah wat origami nenas pada zaman jahiliah aku..Now,pandai ckit...so try wat origami nenas..Meh,tengok..^_^

Ni yang separuh aku wat kat office..HOIIII!!!! keje la hoi!..;P


Disebabkan dah lame sgt aku simpan benda ni kt office..aku pon bawak balik umah..buat kat umah lagi tenang wehh..xda gangguan makhluk perosak..hahaha

Kat rumah banyak kertas da siap lipat...sonang ckit kojo den...

Usaha me'Nenas' masih diteruskan..

Part yang paling aku nyampah ever n ever n 4 ever..Huh!..membuat jambol nenas..serius xpandai aku nk men'jambul'kan nenas itu....0oohoiiii...terjelir-jelir lidah potong kertas (aku tipu!..percaya la aku tipu..)

Nah..ni je jambul yang paling style yang aku mampu buat....try jugak search google cara buat jambul nenas ni..tapi tangan ni tetap xpndai..(tangan okey, tuan tangan yang lem***) -____________-

Nenas yang baru aku petik dari ladang kertas..

Hai abang Nenas..lawa jambol..ngorat leh...phewitttt...pheewiitt...( hoi psiko!.tampar bibir kang..!)...hahaha


 Penat petik nenas kat ladang tadi..So perut aku lapar...jom mkn mee goreng sempoi..

Untuk mengembalikan tenaga setelah seharian berkebun di ladang...KOPI SATU!!!!...


Habes suda..setelah 2x tambah..(perut aku kalu semangkuk gni celah gigi je..hahah)

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

v
v
v
v
v
v
v
v
v
Blurrrrppppppp...kenyang wehh..kenyang terguling-guling...hahaha...
Okey..papai...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment