http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Sunday 10 November 2013

Putu Oh Putu

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam 1Malaysia...
Kali ni warna warni nak menayang kat korang pasal makanan je..So layankan mata korang tengok makanan ni eh..
Putu piring ni aku beli kat Sungai Buloh menghala ke Kuala Selangor..Dulu serius, aku tak berapa gemar kuih ni...Now,tetiba lak suka..makan panas-panas time hujan ni memang la walllaaaahhhh...

Bagi aku okey la rasa dia..sebab aku pernah makan yang sedap lagi..(amboi kemain ko komen kan..hahaha). Sebabkan perut aku ni macam tong sampah, bagi je semua aku telan..


Ni Putu Bambu World..sorry la tuan tanah lapau sangat time ni..Beli 2 bekas ni je,rebut2 macam kambing lapar makan dalam kete lupa nak amek gambar..Rase die sedap,lain dari lain sikit sebab kaler hijau..bau daun pandan semerbak harum..Gula melaka dia tak kedekut..ade rasa keikhlasan..(motip??bukan main puji,leh jadi duta putu bambu ni..)

 Ni aku beli kat pasar Tg karang..Baik sangat acik ni..beli satu dapat satu free  (sebab bagi free ko cakap la die baik kan..materialistik sangat tau..* Menci*)..$_$

OTW balik, dalam hujan2 tak berapa nak renyai boleh pulak mata ni terpanah kat cendol..terus tekak bilang mahu..!mahu..!mahu..! (k aku tipu..nah pipi,kasi tampar)..Orang hujan-hujan minum hot cekelat..tekak tong sampah aku ni selamber badak je minum ais..(sedut air sambil juling-juling bijil mate..@_@)

Nah amek gambor Cik Angsa warna-warni lagi pemalu ni..Sekian N3 kali ni....Tuan tanah nak sambung sedut cendol..maklomlah beli sampai tiga..tamak kan?(jangan tiru!!! serius keji sifat ni)...heehee..





No comments:

Post a Comment

Post a Comment