http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Thursday 28 November 2013

Crochet Granny Bag lagi..


Assalamualaikum..Salam Sejahtera untuk semua kaum muslimin muslimat......Salam 1Malaysia ( ye..kak Ton mmg comel...^_^ )...N3 kali ni aku nak share 1 lagi crochet granny bag yang berjaya tuan khemah  tuan belog buat..Actually, ni kejadian pertama crochet bag aku..Kesahnye, my emak soh google carik pattern crochet baru, tup2x si anak ini jumpa crochet bag..time tu mata bintang-bintang tengok cantik nye kejadian ini...Maka wajib kite buat..hohohoh..Punyalah aku excited sampai ketar-ketar kepala kau mengait..time 2 mandi tak berapa nak basah..makan tak berapa nak kenyang..dan tak tido-tido..hahaha..gilos ini budak..Dengan semangat ke'crochet'tan yg tinggi itu...tarraaaaaaa...dua hari engkau beg ni dah siap..

Sila abaikan ke'ugly'an beg tuan belog..saya budak baru belajar..ye budak baru belajar yang gelojoh..Mak aku selaku pengkritik tetap..yang sgtla terror dalam bidang crochet ni (seorang ank harus memuji ibunye ;p)
cakap tak kemas lasung..tak kecik ati pon mak..hohoho..


Okeyla korang..terima kasih sudi bace blog ini..next n3 kite share warna-warni yang lain  eh...sory gambau blurr tetibe tuan belog gugup..~_~

bye~~~~;p

No comments:

Post a Comment

Post a Comment