http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Monday 25 November 2013

3D Origami Pororo


Assalamualaikum...Salam Sejahtera..^_^..
N3 kali ni hanya mengisahkan tentang kelahiran seekor haiwan..hahaha..Kesah bermula apabila aku ketandusan idea untuk membuat origami..(cehhh..menci!! bajet penulis novel kau ni...)..ye aku selalu berangan menjadi penulis novel..pastu novel aku org wat drama..pastu citer aku popular..hahaha..aku suka..aku suka..(kau ni dah mcm mintak kena tampar nih...~_~ )..Okey korang, idea nk wat pororo ini atas cadangan dak offce ak..aku tak tahu lasung pasal kewujudan haiwan comel ini..bile search google...wau!!! comel nye..makcik suke..makcik suke...terus menangis2 smpai keluar air hidung lipat kertas(aku tipu okey). Okey-okey..aku tahu korang nyampah tahap garu-garu dinding dgr aku merepek..jom la layan..

 
Lepas siap potong-memotong, lipat melipat-lipat..wah mcm sadis ngat keje kau kan..;P..aku mulakan dengan buat kepala pororo ni..


Sila abaikan ke'serabut'an bekas 2..


Bila ade kepala..haruslah ade badan..kang cm penanggal pulak..haha


Next...camtumkan kepala ngan badan..n wat la sifat-sifat lain haiwan ini..seterusnya..
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

jeng-JeNg.jeNg......hihi..hai kawan-kawan..sy pororo..lalalala..(bila da siap maka berlari-lari dan bermain-main la pororo dengan penuh kegirangan..yippiii..yippii..) errkkkkk..teruk sakit kau nih..-_-


Biasala..baru nmpak dunia..pororo berlari-lari kesana sini..Sekali-sekala aku tegur..aippp..pororo duk diam..sembelih kang..Pororo sgt la degil..terus bermain-main..~_~

Haaah...kan penat..terus Pororo tergolek penguin...hihi..
Sekian kisah kelahiran pororo..JUmPa len kali korang....Assalamualaikum..(^_^)v

No comments:

Post a Comment

Post a Comment