http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Saturday 9 November 2013

Kecintaanku~3D origami

Sebagai salam perkenalan aku boh dua ekor haiwan biru ni. Ni 3D origami..asal kejadian main lipat2 kertas ngan officemate aku. Mula2 main lipat2 bintang je,pastu akibat nak tunjuk bertapa hebatnya aku dalam bidang ni, aku pun asal balik je keje rajin dan penuh semangat wat kajian tentang origami ni...NOW, hamek kau macam-macam ado..

Ni aku bagi nama dia "Kucing Gatal" hahah..kan mcm gedik je muka dia..Asal kejadian haiwan ini,apabila aku meng'Google' image 3d origami..tup2x mcm somel je..mcm santek je..terus hati kecilku meronta-ronta untuk memilikinyehhh (tetiba pulak kau kan...;P)
Kapal terbang ni..sumpah susah nak buat..disebabkan sifat ingin berlagak,menayang,menunjuk-nunjuk,riak(jangan amal kan sifat2 keji ni..) kat kawan2 office, aku dengan berhempas pulas membina benda alah ni..Ni yang kedua,yang pertama dah terhempas..maklomla jurutera tak bertauliah..Ingat dapat pujian, sekali kena gelak daaa...Kate kapal terbang zaman jepun..terus mak sentap..hahaha
Beruang ni cerdik..sebab?masuk U..

Si montel& si kuruzzz

Lagi..

Aku buat anak katak..Tapi dorang kate burung antu..kecik tol hati aku...


Nah!tulang ikan...next entry aku boh banyak lagi warna-warni dalam ni...

2 comments:

  1. wah..awesome giler.. bpe byk kertas yng dperlukan? nti try la buat jet fighter pulak ye

    ReplyDelete
  2. tq ye...mmg byk sgt..jenuh jgk la nk melipat..hahaha..fuyyoo!! jet fighter???mcm susa je...mcm xreti je..mcm xpndai je..hihhi..(sy budak baru belajar..)

    ReplyDelete