http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Wednesday 20 November 2013

3D origami laaaaaggiii

Hai korang...dua arini tak tahu la kenapa idea aku takde..macam xbekerja jek otak ni...Keje aku lipat kertas jek....Disebabkan otak aku masih ditahap minimum (ayat ngade2..menci tau -___-) korang layan je la gambar2 di bawah....hihi..
 Mula-mula aku lipat kertas...cantum2..tp otak still xda idea..(haisshhhh mengalahkan novelis...~___~ )


 Idea takde lagi Oiiiiiii...g jumpa pakcik google..minta nasihat die...hehehe..suma yang pakcik google sarankan aku reject..sebab??susah la pakcik..last-last aku buat tahap kanak-kanak baru belajar...
(korang tolong la jgn ejek aku....huhu..)


 Tarraaaa..terimalah...anak ayam kuning...(-__-)


 Tarraaaa....hai kite anak ayam..kuning kan kite..(-__-)


 Laalalalalala~~~~~ anak ayam menyanyi-nyayi..(aku tipu hokey..)


 Sian anak ayam kite xda kawan main...so aku wat kan kawan die..hehe


 Lipat..cantum..lipat..cantum..~~~~~~


 Hmmmm..usaha membuat kawan anak ayam masih giat dilakukan...


 Nah!!!!!kepala dah siap..NEXT...


 Cantumkan badan die...~_~


Tarraaaa...siap sudah..ank epal (Eerrrr...epal ada anak ke???)..hahaha..Anak ayam kite epy sgt dapat kawan terus die lentok-lentok..(anje ngat ye..)


Anak epal sgt ganaz..sian anak ayam..tertonggeng kena tolak...nak bergambar sorang2 (gile glamor kau kan..) haha..


 Lalalalala~~~


Okey korang..ni je N3 aku kali...jumpa lain kali...papai..~~~~~ ^_^

No comments:

Post a Comment

Post a Comment