http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Monday 11 November 2013

3D Origami~~versi saya budak baru belajar

Salam..hye korang..:) N3 kali aku nak share kat korang Kecintaanku ~3D origami versi "Saya Budak Baru Belajar"..Kalu salah tolong tunjukkan..(ceh..pantun pulak...*menci* -___- )...Mase mula-mula nak belajar wat origami ni,mmg menduga kesabaran aku yang xbape nk penyabar ni..banyak gak la kertas2 yang berjaya keeeeeeeee Tong sampah...Now,aku da pandai ckit wat origami ni (tunduk merendah diri sambil pintal2 ujung tudung... ~_~ )..

Ni la 1st try aku...eh..mula2 aku buat swan pakai  sticky paper..xda gamba pon korang..sebab kena rembat ngan dak office aku..tapi ak xmarah pon sbb die xlawa hohoho..Origami bear yang pakai bju konvo 2 aku berusaha keras wat ngan officemate aku..Benda cinonet ni pon ktorg payah ngat nk buat..Tensen je ktorg cmpak..pastu amek balik..(mcm giler je..mcm giler je..hahah)

 Nenas...sedih aku jambol die..hahah..



Ni kapal terbang pertama keluaran aku..Now da jahanam..Dalam gambar nmpk steady jek..realiti nye,hmmm pantang tersentuh, cpt nau jatuh..xda angin pon relek-relek jedie  terhempas, kecik hati kite..hahaha..Untuk menambah cantikkan die,aku tenggekkan 4 ekor anak katak atas 2..Korang tau anak2 katak 2 kontroversi ckit sbb sume kate cm burung antu..hehe.(sampai skng ak xley trima kenyataan tu...-_______-)


Kucing kna sakit kuning..Sakit2 pon tetap kau nk gedik kan kucing!!!!(ak emo...nah!!! sepak pipi), Ingat x Bear yng cerdik masuk U kt N3 lepas??? sebelom 2 die garfield, tuuu yg nyorok blakang kucing 2..Di sebabkan ktorg ngeri tahap ngigau malam dengan ke"evil" an rupa die..ak nekad wat plastik surgery kt die..so far plastik surgery aku menjadik..terus die jdi bear cerdik..haha

Katak gegirl..lincu merah gitu..^_^

Sila abaikan ke'tidak seimbangan' tayar kete aku..Buntang2 mate aku wat kete ni..menangis2 aku nk menyiapkan tayar die (ayat kasi power)..last2 pancit...tensi akak dikkk..~_~

Ni officemate aku wat..cantik kan??die ni minat nau wat ikan..Mate ikan yang berkilau-kilau 2,hasil korban berlian kt tudung ktorg...smangat kt ktorg,sanggup kasi jahanam tudung..(kau mampu..mcm azwan ali je..mcm azwan ali je..hihi)..K sampai cn jek N3 kali ni..tuan tanah nk g makan..tata..:P







No comments:

Post a Comment

Post a Comment