http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/enjka

Wednesday 27 November 2013

Crochet Granny Bag


Assalamualaikum...Salam Sejahtera..Salam 1Malaysia ( ye...kak ton mmg comel..-___-)
N3 kali ini tak da 3D Origami..sebab tuan belog ketandusan idea untuk membuat origami..(sebenarnye banyak je idea,TAPI 'ketidakpandaian' aku dlm membuat nye..verangan mcm2 nak buat tapi kemahiran aku terbatas..senang citer lem*** ~_~ )...


Crochet Granny Bag..sgt la sonok wat benda ni...buntang-buntang, berpinar-pinar bijik mate buat..sebenarnye pattern bag ni bukan la cenggini..disebabakn sifat gelojoh aku yang membuak-buak aku amek shortcut..hahah..jadila bentuk begitu..hahaha..dasar gelojoh..Kejadian beg yg sgt kecik menyebabkan aku hanya mem'function'kan ia kepada beg telekung untk ke opis..( serius korang..aku yg sendri taip pon rase menyampah ngan ayat ni..hahaha) ~verangan jadik novelis~



okey korang..sampai cni je N3 kali ni..nt free aku boh byk pasal crochet ni..ade la beberapa kejadian yang berjaya aku kait..time tu aku ngah gila-gila ayam mengait..sampai bengkak2 tangan kau..(utk pengetahuan korang kegilaan aku bermusim..now i giler 3D origami hokey..tehee T________T  )

No comments:

Post a Comment

Post a Comment